Είσαι ιδιοκτήτης πολλών franchise και χάνεσαι κατά τη διαχείρισή τους; Μερικές συμβουλές
διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων θα σε βοηθήσουν! (Ακόμα κι αν δεν είσαι ιδιοκτήτης πολλών
franchise κι απλά είσαι πολυάσχολος, οι παρακάτω συμβουλές θα σου φανούν πολύ χρήσιμες.)

1. Λίστες
Φρόντισε να δημιουργείς μία φορά την εβδομάδα τη λίστα των υποχρεώσεων κι αφού τις κατατάξεις,
με βάση το βαθμό σημαντικότητάς τους, μοίρασε ευθύνες στους υπαλλήλους σου ή προγραμμάτισε τις
πλατφόρμες με τις οποίες συνεργάζεσαι. Από τη στιγμή που είσαι μόνο ένας και δε μπορείς να
βρίσκεσαι σε πολλά σημεία ταυτόχρονα, μπορείς να πολλαπλασιάσεις το χρόνο σου με τη βοήθεια των
υπαλλήλων σου. Μη φοβηθείς να βγάλεις τους υπαλλήλους σου από τον κύκλο βολικότητάς τους, μιας
κι αποτελεί το μόνο τρόπο να εξελιχθούν και να σου αποδείξουν την αξία τους.

2. Συνδύασε κάποιες δραστηριότητες
Όταν το ίδιο franchise βρίσκεται σε διαφορετικές τοποθεσίες, είναι πολύ σημαντικό όλες οι δουλειές
γραφείου να βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Οικονομικά, μελέτες, αγορές, συνεδριάσεις, εκπαιδεύσεις…
εφόσον όλα ανήκουν στο ίδιο franchise χρειάζεται να στεγάζονται στον ίδιο χώρο. Συγκεκριμένα οι
εκπαιδεύσεις, ανεξάρτητα από το αν οι εκπαιδευόμενοι προέρχονται από διαφορετικά καταστήματα,
μπορούν να γίνονται όλες μαζί. Με αυτόν τον τρόπο, πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου, πετυχαίνεις
την ουσιαστική επαφή των διαφορετικών καταστημάτων κι ενισχύεις την κουλτούρα
αλληλοϋποστήριξης και υγιούς ανταγωνισμού.

3. Συγκεντρώσου
Σε μία εποχή που οι ειδοποιήσεις στο κινητό και τον υπολογιστή ορίζουν την προσοχή και την εστίασή
μας αποτελεί πραγματικά μεγάλη πρόκληση το να καταφέρεις να εστιάσεις 100% σε αυτό με το οποίο
ασχολείσαι, την εκάστοτε στιγμή. Απενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις του κινητού και του υπολογιστή,
δώσε εντολή να μη σε ενοχλήσουν και εστίασε στη δουλειά σου. Θα εντυπωσιαστείς από το πόσο πιο
γρήγορα μπορείς να ολοκληρώσεις κάτι, όταν είσαι πραγματικά εστιασμένος σε αυτό. Άλλωστε, αν
κάποιος σε χρειάζεται για κάτι επείγον θα βρει τρόπο να επικοινωνήσει μαζί σου!

4. Ενημέρωσε τους όλους
Συχνά είναι πολύ δύσκολο να ενημερώνεις όλους τους συνεργάτες για τυχόν τροποποιήσεις ή νέες
εξελίξεις. Μπορεί να σου διαφύγει κάποιος ή, επειδή επαναλαμβάνεις τα ίδια σε όλους, σε κάποιον να
παραλείψεις κάτι. Δημιούργησε ένα ηλεκτρονικό σύστημα επικοινωνίας, μέσα από το οποίο θα
λαμβάνουν όλοι τις ίδιες πληροφορίες και προφανώς, θα χρειάζεται να ενημερώνεις μία φορά μόνο το
σύστημα.

5. Εμπιστεύσου τους συνεργάτες σου
Έχεις επιλέξεις να αναπτύξεις την επιχείρησή σου με το μοντέλο του franchise γιατί πιστεύεις στη
δύναμη της μόχλευσης. Οπότε γιατί να παλεύεις να διοικείς τους συνεργάτες σου, τη στιγμή που
μπορείς να τους εμπιστευτείς, ανταλλάσσοντας απόψεις, συζητώντας περί ανάπτυξης και δίνοντάς
τους την ευκαιρία να διοικήσουν δίπλα σου;
Είναι απόλυτα λογικό το να μη μπορείς να μοιράζεις πάντα ισάξια το χρόνο σου. Ένα νέο κατάστημα,
κάποιος καινούριος υπεύθυνος ή μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα μπορεί να απαιτούν περισσότερο
χρόνο από σένα. Αν όμως λαμβάνεις σωστή υποστήριξη από τους υπαλλήλους σου, εστιάζεις σε ένα                                                                                                                                                              αντικείμενο τη φορά, οι ηλεκτρονικές σου πλατφόρμες λειτουργούν υπέρ σου κι αφήνεις τους
franchisee σου να αποδείξουν τι αξίζουν, τότε η ζωή σου θα γίνει πολύ πιο εύκολη. Η διαχείριση του
χρόνου απαιτεί πειθαρχία κι αποφασιστικότητα. Πρόκειται όμως για ένα τίμημα που πάντα θα σε
επιβραβεύει!