Το franchise ως επιχειρηματικό μοντέλο προσελκύει όλο και περισσότερα μέλη του γυναικείου πληθυσμού για αρκετούς λόγους–μπορεί παλαιότερα το franchising ειδικά σε ορισμένους τομείς π.χ τεχνολογία ήταν κυρίως αντρική υπόθεση, με τα σημερινά δεδομένα της αγοράς και την επέκταση του franchising σε άλλους πιο “γυναικείους” τομείς όπως η μόδα και η ομορφιά, οι γυναίκες έχουν επιπλέον κίνητρα για να προτιμήσουν αυτήν την μέθοδο ανάπτυξης της επιχείρησης τους.

 

Ορίστε μερικοί λόγοι που ολοένα και περισσότερες γυναίκες σήμερα επιλέγουν το franchise:

 

Οργανωμένοι και επιτεύξιμοι στόχοι. Λόγω της φύσης αυτού του επιχειρηματικού μοντέλου, μια επιχείρηση franchise δεν μπορεί να σας πετάξει έξω χωρίς κάποιου είδους προειδοποίηση. Η ανάπτυξη γίνεται με μικρά και σταθερά βήματα, οι στόχοι είναι κυρίως βραχυπρόθεσμοι και είναι εύκολο να ανακάμψεις από μικρά λάθη σε γρήγορο χρονικό διάστημα ούτως ώστε να προαχθεί η επιχείρηση στο επόμενο στάδιο. Και μιας και οι περισσότερες γυναίκες προτιμούν μια ευελιξία στην επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων, το franchise είναι ιδανικό πρότυπο μοντέλο.

 

Ευέλικτο ωράριο εργασίας.  Μια εργαζόμενη γυναίκα με οικογενειακές υποχρεώσεις αναζητά ιδανικά μια καριέρα που θα τις εξασφαλίζει τα προς το ζην, θα τις προσφέρει ένα αίσθημα επίτευξης και ταυτόχρονα θα τις επιτρέπει μια σχετική ελευθερία όσον αφορά το καθημερινό της πρόγραμμα. Το franchise ως επιχειρηματικό μοντέλο παρέχει όλα αυτά τα ωφελήματα τα οποία αναζητά μια σύγχρονη γυναίκα με διάφορες υποχρεώσεις από την καριέρα της. Μια γυναίκα σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να επιλέξει η ίδια της ώρες που εργάζεται και να αναθέσει εργασίες εύκολα στο προσωπικό της όταν δεν είναι η ίδια παρούσα.

 

Σταθερή ανάπτυξη. Αν είσαι γυναίκα η οποία θέλεις να βγεις έξω από το σπίτι και να κάνεις κάτι πιο παραγωγικό με τον χρόνο και την ενέργεια σου, μια επιχείρηση franchise σου δίνει αυτή την ευκαιρία. Εδώ, σε αντίθεση με άλλα επαγγέλματα, δεν θα χρειαστεί να “βάλεις τα δύο σου πόδια σε ένα παπούτσι” για να πετύχεις διάφορα projects σε αυστηρά deadline. Μπορείς να πετύχεις τους στόχους σου π.χ αύξηση πωλήσεων στο ρυθμό που σε βολεύει δίχως να έχεις πολλά θέματα και πολλούς στο κεφάλι σου να αντιμετωπίσεις.

 

 

Εύκολη προώθηση της επιχείρησης online. Είναι αστικός μύθος ότι οι γυναίκες και η τεχνολογία δεν πάνε μαζί, ιδιαίτερα την τελευταία 15ετία. Τουναντίον, οι περισσότερες γυναίκες σήμερα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και ψηφιακά π.χ smartphone μέσα σε καθημερινή βάση ενώ ταυτόχρονα μπορούν να φέρουν μια πιο  εύκολα μια δημιουργική πινελιά σε online καμπάνιες προώθησης της επιχείρησης τους απ’ ότι οι άντρες. Παλαιότερα, αυτό δεν ήταν τόσο εφικτό λόγω των περιορισμένων μέσων προώθησης, γεγονός που απέτρεπε αρκετές γυναίκες από το να ασχοληθούν με το αντικείμενο. Το διαδίκτυο όμως δίνει την ευκαιρία σε μια γυναίκα να επιλέξει εύκολα την καταλληλότερη καμπάνια προώθησης της επιχείρησης της και να ασχοληθεί με δημιουργικές λεπτομέρειες όπως την εμφάνιση της ιστοσελίδας της και την διαδραστική παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.