΄Ενα franchise όνομα αποτελείται από πολλά επιμέρους στοιχεία-και μόνο η σύλληψη μιας επιχειρηματικής ιδέας franchise, ιδιαίτερα αν πρόκειται για κάτι καινούριο και καινοτόμο στην αγορά είναι σημαντικό μέρος ενός franchise brand. Aν αυτή η ιδέα συνοδεύεται και από τα κατάλληλα μέσα υλοποίησης της, τότε η αναγνωρισιμότητα και η φήμη ενός brand είναι εγγυημένη.

 

Θα διερωτάστε λοιπόν, αν σκέφτεστε να ανοίξετε την δική σας επιχείρηση franchise, πως μπορείτε να αποκτήσετε την κατάλληλη φήμη και να προσελκύσετε περισσότερους franchisees. Oρίστε μερικές παραμέτρους που θα πρέπει να προσέξετε:

 

Επενδύστε σωστά για την ανάπτυξη σας. Μην περιμένετε να σας έρθει η αναγνώριση ως δια μαγείας χωρίς καθόλου κόπο και κόστος. ΄Ολα τα στοιχεία προώθησης της επωνυμίας σας–από το λογότυπο που θα επιλέξετε μέχρι και το επιχειρηματικό σας πλάνο είναι σημεία που θα πρέπει να επενδύσετε για την καλύτερη ανάπτυξη του brand σας. Η ανάπτυξη φέρνει χρήματα και τα χρήματα θα φέρουν τις απαραίτητες υποδομές αλλά και πελάτες στα καταστήματα της επιχείρησης σου. Και όταν γίνει αυτό, θα γίνει αυτόματα η επιχείρηση σου πιο ελκυστική στα μάτια των franchisees.

 

 

 

Χρησιμοποιήστε ψηφιακά μέσα προώθησης. Δεν υπάρχει κανένας λόγος και κανένα πλεονέκτημα των παραδοσιακών μέσων την σημερινή εποχή έναντι των ψηφιακών στο θέμα προώθησης ενός franchise. Μιας και ένα 80% των επιχειρήσεων και των καταναλωτών χρησιμοποιεί σήμερα το διαδίκτυο και νέες τεχνολογίες σε τακτική βάση, θα ήταν ατυχές να μείνετε απ’έξω και να μην εκμεταλλευτείτε την έκθεση που τα ψηφιακά μέσα μπορεί να σας προσφέρουν. Αποταθείτε λοιπόν σε ειδικούς στο online μάρκετινγκ που θα σχεδιάσουν την κατάλληλη καμπάνια προώθησης σας online σε ψηφιακά μέσα π,.χ πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ή δημιουργία κεντρικής ιστοσελίδας για το brand σας. Οι πιο δυνατοί παίκτες σε αυτό τον τομέα, είναι και οι πιο αναγνωρίσιμοι.

 

 

Να είστε σκεπτικοί και ανοιχτόμυαλοι ταυτόχρονα. Και όμως, πολλοί νέοι ιδιοκτήτες franchise την παθαίνουν γιατί δεν έχουν το σωστό σκεπτικό ανάπτυξης της επιχείρησης τους-μπορεί ας πούμε να πιστεύεις στο concept σου ακράδαντα και να κάνεις γρήγορες κινήσεις ανάπτυξης αλλά να μην λάβεις άλλους επιμέρους παράγοντες όπως π.χ τις κατάλληλες τοποθεσίες των καταστημάτων σου, τον τοπικό ανταγωνισμό, ή το κατάλληλο timing. Στην αντίπερα όχθη, μπορεί κατά βάθος να μην είσαι σίγουρος για την ιδέα σου και  αυτό να σε κάνει να μένεις στάσιμος, αδυνατώντας να προχωρήσεις μπροστά και να έχεις την ανάπτυξη που σου αξίζει. Η πιο πετυχημένη ίσως στρατηγική ή μάλλον σκεπτικό, είναι να έχεις αυτοπεποίθηση και σιγουριά για το επόμενο βήμα ανάπτυξης σου, λαμβάνοντας υπόψη θετικούς παράγοντες αλλά και κινδύνους που μπορεί να βλάψουν την επωνυμία σου. Συγκεντρώσου στο στόχο σου και μην δίνεις σημασία σε πράγματα ή άτομα που πιθανόν να βλάψουν το brand σου π.χ  πιθανούς franchisees  που δεν έχουν κατανοήσει ή έχουν ενθουσιαστεί με το concept σου. Η σωστή αξιολόγηση των θετικών αλλά και των αρνητικών παραγόντων είναι αυτή που θα σε οδηγήσει στην σταθερότητα και επιτυχία.