Ετοιμάζεστε να κάνετε το grand opening του καταστήματος σας αλλά δεν έχετε πολλούς διαθέσιμους πόρους να ξοδέψετε για αρχή; Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε εύκολα και οικονομικά να διαφημίσετε το άνοιγμα της franchise επιχείρησης σας με τους πιο κάτω δοκιμασμένους τρόπους:
No. 1: Κάντε ειδική σελίδα στο Facebook. Η γενική σελίδα της εταιρείας μπορεί να είναι καλή για αρχή αλλά δεν αρκεί από μόνη της στο να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού για την τοπική σας επιχείρηση. Είναι καλύτερα να δημιουργήσετε την δική σας σελίδα με 2-3 απλά βήματα στο Facebook και με μηδαμινό κόστος π.χ “Φούρνοι Δημητρίου Κέντρο Θεσσαλονίκης”. Μπορείτε ενθαρρύνετε τον κόσμο να σας τσεκάρει μέσα από την ανάρτηση teaser–μικρών κομματιών κειμένου ή και φωτογραφιών που δίνουν μια μικρή γεύση στο κοινό για το ποιοι είστε και να παρακινούν τον αναγνώστη να σας επισκεφθεί π.χ “μια ολοκαίνουργια εμπειρία έρχεται για τους λάτρεις του καλού φαγητού στην Ηλιούπολη….” Μπορείτε επίσης να λανσάρετε ένα μικρό διαγωνισμό με νικητές οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν στο κατάστημα σας και να απολαύσουν ένα προιόν ή υπηρεσία εντελώς δωρεάν.
No.2: Δημοσιεύσετε ανακοίνωση στον τοπικό τύπο. Οι απλές δημοσιεύσεις τύπου χωρίς κάποια εκτεταμένα διαφήμιση είναι κατά κύριο λόγο δωρεάν σε τοπικό επίπεδο. Μπορείτε να στείλετε το δικό σας έτοιμο δελτίο τύπου με όλα τα συναφή για το άνοιγμα της επιχείρησης σας στα κατά τόπους γραφεία περιφερειακών αρχών (ανάλογα με την περιοχή που θα είναι το νέο σας κατάστημα) και σε τοπικές εφημερίδες ή περιοδικά σε έντυπη (μέσω ταχυδρομείου) ή σε ηλεκτρονική μορφή (μέσω e-mail). Φυσικά θα κάνετε και ανάλογη δημοσίευση στα δικά σας social media και σε ιστοσελίδες όπως η Press Release που μπορούν να δημοσιεύσουν το δελτίο σας τύπου δωρεάν μέσα σε λίγες μόνο μέρες.
Νο.3: Συνεργαστείτε με γνωστό influencer. Οι Influencers καλώς ή κακώς στις μέρες μας καμιά φορά έχουν περισσότερη απήχηση στο κοινό από ότι διάσημοι καλλιτέχνες. Μπορείτε να τους πείσετε να σας αναφέρουν στο blog, ιστοσελίδα, social media page ή κανάλι τους στο ΥοuTube με ειδική πρόσκληση, κάποιο δωρεάν προϊόν ή υπηρεσία από το κατάστημα σας ή ακόμα και με ένα μικρό χρηματικό ποσό που θα συμφωνήσετε και οι δύο. Προσέξετε όμως ο/η influencer που θα επιλέξετε να έχει θέματα και ενδιαφέροντα σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησης σας και να μην ζητάει πολλά για μια και μόνο αναφορά του ονόματος σας.
Νο.4: Στείλε ειδικές προσκλήσεις με τον παραδοσιακό τρόπο. Τα διαφημιστικά μέσω ταχυδρομείου μπορεί να ακούγονται λιγάκι πασέ, αλλά έχουν απίστευτη απήχηση όταν γίνονται στοχευμένα σε τοπικό επίπεδο. Μπορείς να πληρώσεις ένα μικρό τριψήφιο ποσό σε διαφημιστική και να στείλεις ειδικές προσκλήσεις σε νοικοκυριά ή επιχειρήσεις που πιθανόν να ενδιαφέρονται για το άνοιγμα του καταστήματος σου ταχυδρομικώς. Καλό όμως θα είναι να βεβαιωθείς ότι οι προσκλήσεις αυτές φτάνουν στα χέρια του κοινού λίγες εβδομάδες ή μέρες πριν από το επίσημο άνοιγμα του καταστήματος σου. Αν σταλούν πολύ πιο πριν π.χ δύο μήνες πριν, το πιο πιθανό είναι να ξεχαστεί η πρόσκληση ενώ αν σταλούν μόλις 2-3 μέρες πριν, μάλλον είναι πολύ αργά για να τις ανοίξει κάποιος και να τις λάβει υπόψη.
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες από ειδικούς σε θέματα franchise και προώθησης του; Eλάτε στην ετήσια έκθεση της KEM Franchise και πάρετε ιδέες.