Αυτό πλέον δεν αποτελεί ένα μεγαλόπρεπο όνειρο αλλά μια βιοτική ανάγκη και ίσως τη μοναδική ελπίδα για ένα σίγουρο και ασφαλές μέλλον που θα τους εξασφαλίσει την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Όταν λοιπόν ερωτήθηκαν για το ποιο σχέδιο εκφράζει καλύτερα την επιθυμητή μελλοντική τους αποκατάσταση, ΤΟ 36% ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ (ΓΡΑΦΗΜΑ).


Αυτό προέκυψε μετά από έρευνα και μελέτη καθώς οι νέοι πλέον μπορούν να κρίνουν και να διακρίνουν τις σωστές λύσεις για να εξασφαλίσουν ένα σίγουρο «αύριο».

Η Ελλάδα σήμερα παρά την οικονομική κρίση είναι μια εξελιγμένη αγορά με ένα δυναμικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο κλάδο franchise, ο οποίος προσφέρει τη δυνατότητα να κάνουν αυτό το βήμα με την ασφάλεια που τους δίνει ένα είδη δοκιμασμένο και επιτυχημένο brand name.

Το ενδιαφέρον για το franchising ανεβαίνει καθημερινά, ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης ανεργίας, της περικοπής αποδοχών και της εργασιακής ανασφάλειας. Ολοένα και περισσότεροι νέοι άνθρωποι διερευνούν το franchising ως μοναδική διέξοδο στα οικονομικά τους προβλήματα και διοχετεύουν τη δημιουργικότητα και τις φιλοδοξίες τους στο θεσμό της δικαιόχρησης, στα επώνυμα brands, καθώς γίνονται μέλη μιας μεγάλης, αναγνωρισμένης και καλά οργανωμένης αλυσίδας που προσφέρει ασφάλεια.

Το franchising επιδεικνύει σήμερα, μια εξαιρετική αντοχή. Από τη μια τα λουκέτα στο λιανεμπόριο αποτελούν καθημερινό φαινόμενο, οι επιχειρήσεις franchise παραμένουν εν ζωή και αυξάνονται συνεχώς, δίνοντας την ευκαιρία στους υποψήφιους επενδυτές να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα και τις παροχές που προσφέρουν οι Franchisor ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό έναντι των ανεξάρτητων επιχειρήσεων.