Από τις 18-21 Μαρτίου, πάνω από 3.000 ενδιαφερόμενοι βρέθηκαν στο εκθεσιακό κέντρο με στόχο να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις και για τα μοντέλα συνεργασίας από κορυφαίες και ανερχόμενες εταιρείες του κλάδου.

Κατά τη διάρκεια της 4ημερης Έκθεσης, 750 συμμετέχοντες επισκέφθηκαν το περίπτερο της ΑΒ Βασιλόπουλος όπου έμπειρα στελέχη τους ενημέρωσαν για τα μοντέλα franchise της εταιρείας, δύο από τα πιο ευέλικτα και ανταγωνιστικά μοντέλα της αγοράς. Το “AB Food Market” έχει αναπτυχθεί για την περιφέρεια και τα τουριστικά κέντρα. Προσφέρεται για κύριες αγορές και παρέχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων υψηλής ποιότητας σε τιμές για κάθε πορτοφόλι. Τα καταστήματα “AB Shop & Go” χωροθετούνται σε μεγάλα αστικά κέντρα και είναι ιδανικά για τις καθημερινές αγορές, εύκολα και γρήγορα με τη μοναδική εξυπηρέτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, το franchising αποτελεί στρατηγικό στόχο για την υγιή ανάπτυξη του δικτύου της και αξιόπιστη επιλογή, καθώς προσφέρει ένα σίγουρο και ανταγωνιστικό μοντέλο συνεργασίας για μελλοντικούς συνεργάτες, προκειμένου να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουν τους στόχους τους.